آخرین اخبار

بازدید رئیس فراکسیون محیط زیست از نمایشگاه قرآن

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس همزمان با هفتمین روز از سی‌ و یکمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از بخش‌های مختلف این نمایشگاه بازدید کرد.ض
اشتراک گذاری
46 بازدید
کد مطلب : 1980

سمیه رفیعی ساعتی پس از افطار در نمایشگاه قرآن کریم حضور یافت و در گفتگو با شبکه نما قرآن ضمن تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات برای مردم شریف ایران، عنوان کرد: ان شاالله همه به برکت کریم اهل بیت سالی سرشار از خیر، برکت و عاقبت به خیری را داشته باشند.

رئیس فراکسیون محیط زیست نحوه برگزاری نمایشگاه را خوب ارزیابی کرد و گفت: اضافه شدن هوش مصنوعی در نمایشگاه قرآن عالی و جالب بود و تیز بینی برگزار کنندگان را نشان میدهد، شاید برای اولین بار است به این مهم پرداخته شده است، هوش مصنوعی دنیا را به خود مشغول کرده و در حوزه های مختلف ورود دارد.

رفیعی ضمن تشکر بابت استقبال مردم از نمایشگاه، ادامه داد: انتظار نداشتم با توجه به اینکه در ایام تعطیلات نوروز هستیم این استقبال انجام شود و در واقع این مراجعه پرشور به نمایشگاه پیام همدلی و پای کار بودن مردم عزیز را میرساند.

وی افزود: حضور کودکان به همراه نشاط خاصی که در بازدید ها دارند نمایانگر پدر و مادر های هدایتگر و حمایت کننده آنان است، آینده کشور در دستان آنهاست و انشالله حکمرانان قرآنی‌ تری نسبت به ما باشند.

نماینده مردم تهران گفت: نمایندگان در مقایسه با سایر قوا بیشترین حضور را در بین مردم دارند و با توجه به اینکه وکالت و نمایندگی آحاد مردم را بر عهده‌ دارند باید حضور و ارتباط بیشتری داشته باشند، لذا ضمن آرزوی موفقیت برای منتخبین جدید، امیدوارم همکاران دست به دست هم و با همکاری شعار مقام معظم رهبری برای سال جدید را عملیاتی کنند تا تلخی های اقتصادی به شیرینی‌های اقتصادی مبدل شود.

وی در پایان عنوان کرد: تحلیل خودم این بود که نامگذاری های اقتصادی چندین ساله یک خلاء اصلی داشته و آن هم عدم حضور موثر مردم بوده است و جبران این مهم وظیفه تک تک مسئولین است.

سی و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم که در بخش بین الملل نیز نمایندگانی از ۲۵ کشور دارد، تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ در مصلی امام خمینی (ره) هر روز از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۳۰ دقیقه بامداد پذیرای علاقه‌مندان به قرآن کریم است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *