آخرین اخبار

پیام دعوت نماینده مردم شریف تهران در مجلس شورای اسلامی برای حضور پرشور و شعور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس

پیام دعوت نماینده مردم شریف تهران در مجلس شورای اسلامی برای حضور پرشور و شعور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس سمیه رفیعی نماینده‌ی مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در پیامی آحاد مختلف مردم را برای حضور پرشور و شعور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس و خلق حماسه‌ای ماندگار دعوت کرد. متن […]

اشتراک گذاری
73 بازدید
کد مطلب : 1988

پیام دعوت نماینده مردم شریف تهران در مجلس شورای اسلامی برای حضور پرشور و شعور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس
سمیه رفیعی نماینده‌ی مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در پیامی آحاد مختلف مردم را برای حضور پرشور و شعور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس و خلق حماسه‌ای ماندگار دعوت کرد.

متن پیام رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
نامگذاری روز جهانی قدس به عنوان روز مقابله مستضعفان با مستکبران و بمنزله‌‌ی همبستگی مسلمانان سراسر گیتی برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین و بیانگر اندیشه‌ی عمیق بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است.
اکنون روز جهانی قدس در برهه‌ای از زمان قرار دارد که رژیم فانی اسرائیل در استمرار خوی وحشیانه و ددمنشانه‌ی خود به کشتار وسیع کودکان، مردان و زنان بی‌گناه در غزه رو آورده و احساسات جامعه‌ی جهانی را جریحه دار کرده است.
دژخیمان رژیم منحوس اسرائیل، جلوه‌ای از نسل کشی را به مرحله‌ی ظهور رسانده و با ناامنی در منطقه، در منجلابی عمیق برای خروج از آن، دست و پای بیهوده می‌زنند، اما زهی خیال باطل که آنها به افول رسیده و به سمت فناشدن پیش می‌روند.
و اینک راهپیمایی روز جهانی قدس فرصتی مهم برای تحکیم پیوند ناگسستنی با مظلومان عالم و اعلام انزجار دوباره ملت ایران از رژیم کودک‌کشی است که این بار خوی بزدلی‌اش را در حمله تروریستی و ناجوانمردانه به ساختمان کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق، نشان داد تا بیش از گذشته، جهانیان بدانند که این رژیم جعلی خارج از مدار انسانیت قرار دارد و محکوم به فنا شدن است.
از ملت غیرتمند ایران اسلامی دعوت می‌کنم بار دیگر حضور پرشور و شعور خود را در خلق حماسه‌ای ماندگار در راهپیمایی روز جهاتی قدس به منصه‌ی ظهور برسانند.
بدون شک شاخصه‌ی راهپیمایی روز جهانی قدس سال جاری، همراهی بیشتر مردم دنیا و خشم جهانیان نسبت به جنایات وحشیانه‌ی جلادان رژیم نخس اسرائیل است و قطع به یقین، مردم ایران از اقشار مختلف، در استمرار سال‌های گذشته و با پاسداشت خون شهدای مقاومت و سرداران رشید و افسران وظیفه‌شناس ایران، حماسه‌ای ماندگار در حفظ ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خلق خواهند کرد.

🖊 سمیه رفیعی
نماینده‌ی مردم شریف تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس
رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *