آخرین اخبار

پیام نوروزی رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی

به نام خداوند دانا و توانا فصل بهار، رستاخیز طبیعت را در نوروز باستانی با جوان شدن جهان کهن تجلی ساخته و موجبات امید و شور و شعف را فراهم آورده تا حظ معنوی را از بارزترین نشان تازگی و نو شدن به ارمغان آورد. و اینک طلیعه‌ی بهار طبیعت با بهار قرآن تقارن نیکو […]

اشتراک گذاری
87 بازدید
کد مطلب : 1966

به نام خداوند دانا و توانا

فصل بهار، رستاخیز طبیعت را در نوروز باستانی با جوان شدن جهان کهن تجلی ساخته و موجبات امید و شور و شعف را فراهم آورده تا حظ معنوی را از بارزترین نشان تازگی و نو شدن به ارمغان آورد.
و اینک طلیعه‌ی بهار طبیعت با بهار قرآن تقارن نیکو یافته تا بیش از همیشه شادی از این دگرگونی را به رفتار و اخلاقی نیکو پیوند بزنیم و به استقبال بهار برویم تا به معنای واقعی بهاری شویم.
با شکرگزاری در پیشگاه خداوند قادر متعال سال ۱۴۰۲ نیز به عنوان خادم مردم در خانه‌ی ملت با حرکت و تلاش در قالب ابعاد مختلف و اغلب با محوریت مسائل مرتبط با محیط زیست سپری کردم ‌که به فضل خداوند با دستاوردهایی هم همراه شد که امیدوارم مورد رضایت مردم به عنوان ولی نعمتان این نظام قرار گرفته باشد.
با تقدیم صمیمانه‌ترین تبریکات فرارسیدن بهار طبیعت و نوروز باستانی و با تشکر خالصانه و خاضعانه از اعتماد مجدد مردم حوزه‌ی انتخابی تهران، ری، شمیرانات، اسلام‌شهر و پردیس به خادم خود، اکنون که بار دیگر در انتخابات مرحله‌ی دوم دوازدهمین دوره‌ی مجلس شورای اسلامی در آزمونی مهم در مقابل انتخاب مردم قدرشناس قرار دارم؛ آغاز سال جدید را فرصتی مغتنم برای نگاهی عمیق به گذشته و برررسی مجدد مشکلات مردم می‌دانم تا با اندیشه‌ای موثرتر، تدابیری راهگشاتر، تلاشی مصاعف‌تر، گام‌های استوارتری برای خدمت به جامعه بردارم.
با استعانت از خداوند بهار آفرین، در یک فضای توام با آرامش، تدبیر و تلاش به استقبال بهار می‌روم و به سمت تحول و نو شدن پیش می ‌رویم تا زمینه‌ی زیستی سالم تر و نیکوتر را فراهم کنیم.

 

سمیه رفیعی

نماینده مردم شریف تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

و رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *