آخرین اخبار

گریه و غم و ناراحتی عمیق تعداد زیادی از همکاران و مدیران و دوستان نازنین فاطمه

دوشنبه هفته جاری جهت عرض خداقوت و قدردانی بابت زحمات ایثارگران و داوطلبان و امدادگران و تلاشگران جمعیت هلال احمر که در همه ایام خصوصا ایام نوروز به ارائه خدمت مشغول هستند، به ستاد نوروزی جمعیت هلال احمر در ساختمان صلح رفتم. در خلال گفتگوها، متوجه شدم یکی از همکاران تلاشگر جمعیت در تهران دچار […]

اشتراک گذاری
90 بازدید
کد مطلب : 1977

دوشنبه هفته جاری جهت عرض خداقوت و قدردانی بابت زحمات ایثارگران و داوطلبان و امدادگران و تلاشگران جمعیت هلال احمر که در همه ایام خصوصا ایام نوروز به ارائه خدمت مشغول هستند، به ستاد نوروزی جمعیت هلال احمر در ساختمان صلح رفتم. در خلال گفتگوها، متوجه شدم یکی از همکاران تلاشگر جمعیت در تهران دچار حادثه خیلی سختی شدند و متاسفانه در بیمارستان بندرلنگه بستری هستند.
سرکار خانم تقی نژاد مسئول منطقه ۹ تهران در جمعیت هلال احمر تهران هستند که متأسفانه در سانحه رانندگی دچار آسیب های زیادی شدند و در حال حاضر در بیمارستان بستری هستند. متأسفانه از خانواده این همکار پرتلاشمان در جمعیت، سه عزیز در این سانحه تلخ فوت کرده اند، همسر و دختر خانم و برادرزاده نوجوان ۱۳ ساله شان.
جهت اطلاع از جزئیات این ماجرا و ابراز همدردی، در جمعیت هلال احمر استان تهران حضور پیدا کردم،همه همکاران تهران غمگین و متاثر از حادثه تلخ واقع شده برای خانم تقی نژاد عزیز بودند.
سرکار خانم تقی نژاد بنا به نقل غالب، از جمله همکاران ساعی و پرتلاش و متعهد و خوشنام هستند که همگی به نیکی از وی یاد کردند والبته دختر خانم مرحومشان، نازنین فاطمه عزیز هم در تمام خدمات و فعالیت ها پا به پای مادرشان مشغول به امدادرسانی بصورت داوطلبانه به مردم عزیز بودند.
نازنین فاطمه، دختر عزیز داوطلبی که همه همت خود را در عمر کوتاهش به کار گرفت تا به هم نوع خودش کمک کند و یاری رساند و ابوالفضل ۱۳ ساله ای که تربیت یافته همین مکتب بود.
گریه و غم و ناراحتی عمیق تعداد زیادی از همکاران و مدیران و دوستان نازنین فاطمه در مراسم تدفین و تشییع ، نشان از مهربانی و وفاداری و تعهد نازنین فاطمه می داد.
روز سختی بود، سه پیکر از یک خانواده، خانواده هلالی که تمام هم و غمشان کمک به مردم بود بی چشمداشت.
والبته که این خصلت همه امدادگران و تلاشگران جمعیت هلال احمر در کل کشور است، خدمت صادقانه بدون هیچ توقعی……
این والاترین و عمیقترین ارزش انسانی است……
و اما صحنه دیگری در این مراسم غمگنانه، تامل برانگیز بود و البته به شخصه سرتعظیم در برابر آن فرود می آورم.
مداح تدفین، اعلام کرد سه جنازه، بی نام و نشان و اقوام و فامیل که یکی از آنها خانم هست، جهت دفن آورده شده اند و از عزیزان حاضر درخواست کرد برای کمک به تدفین آنها اقدام کنند.
تعداد قابل توجهی از همکاران و دوستان نازنین فاطمه بی درنگ جهت کمک حاضر شدند.
آنجایی که قرار بود جنازه بانوی متوفی در قبر قرار بگیرد، بدون لحظه ای تاخیر چند تن از بانوان هلالی اعلام آمادگی کردند و یک نفر از آنان داخل قبر قرار گرفت و با کمک هم بدون حضور هیچ آقایی، جنازه بانو را در دل قبر و سینه سرد خاک قرار دادند.
این حجم از تعهد و عشق به خدمت و یاریگری بی درنگ در ذات ایثارگران هلال احمری حقیقتا مثال زدنی است.
سرتعظیم فرود می آورم به پیشگاه همه این عزیزانی که بی چشمداشت تمام تلاش و همت خود را به کار می بندند که فقط یاریگر هم نوع خود باشند.
از آقای دکتر کولیوند ریاست محترم جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و جناب آقای دکتر فتحی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران، کمال تشکر را بابت همراهی و کمک به خانواده داغدیده سرکار خانم تقی نژاد عزیز ، دارم.
ضمن آرزوی سلامتی و آرامش و صبر برای همکار خوبمان سرکارخانم تقی نژاد و آقا زاده بزرگوارشان که کل بار غم و اندوه و هماهنگی ها بر دوش ایشان بود، برای دختر مهربان و خوشنام و متعهدمان، نازنین فاطمه عزیزمان، پدر بزرگوارشان و پسردایی نوجوانشان، ابوالفضل ۱۳ ساله، داوطلب نوجوانمان طلب رحمت و غفران واسعه الهی دارم.
روحشان شاد، یادشان گرامی و راه‌شان پر رهرو باد انشاءالله….

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *