آخرین اخبار

سمیه رفیعی در پیامی، دوم اردیبهشت‌ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت

پیام رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی بمناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:
اشتراک گذاری
56 بازدید
کد مطلب : 2040

سمیه رفیعی در پیامی، دوم اردیبهشت‌ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گف

بسم الله الرحمن الرحیم

تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک اقدام راهبردی ناشی از نگاه کلان امام خمینی (ره) و ابتکاری هوشمندانه برای صیانت از نهال نوپای انقلاب و تحکیم پایه‌های اقتدار و استقلال ملت بزرگ ایران بود.

این نهاد مقدس بیش از چهار دهه‌ی گذشته همواره به عنوان بازوی توانمند ولایت فقیه، در راستای اقتدار، امنیت و توسعه کشور در عرصه­ های گوناگون، نقش‌آفرینی مهم و موثری داشته است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سازندگی کشور تا بازدارندگی در مقابل دشمنان این نظام مقدس، به یکی از پایه‌های اصلی خدمت به مردم عزیز تبدیل شده و عملکردی درخشان از خود برجایی گذاشته است.

با ستایش مجدد از اقدام مقتدرانه‌ی غیورمردان سپاه در حمله‌ی موشکی و پهپادی اخیر به اهداف نظامی رژیم غاصب صهیونیستی که بار دیگر موجبات غرور و شعف ملت شریف ایران و مسلمانان جهان را فراهم کرد، برای غیورمردان این نهاد ارزشمند ولایی و مردمی آرزوی پایداری در عزتمندی دارم.

با گرامیداشت یاد و خاطره‌ی امام راحل(ره)، شهدای گرانقدر این نهاد مقدس به ویژه سردار دل‌ها، شهید عالی مقام حاج قاسم سلیمانی، سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به فرماندهان و پاسداران جان کف و غیرتمند، صمیمانه تبریک می‌گویم و امیدوارم با اتکال به خداوند متعال تحت فرماندهی حکیمانه‌ی رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) همواره پیروز و سربلند باشید.

سمیه رفیعی
نماینده مردم شریف تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *