آخرین اخبار
در مراسم بین‌المللی گرامیداشت

۵۰۰ هزار بانو با هلال‌احمر همکاری دارند

عضو شورای عالی جمعیت هلال احمر گفت: ۵۰۰ هزار بانو در جمعیت هلال احمر فعالیت دارند.
اشتراک گذاری
124 بازدید
نویسنده : کاربر
منبع : دولت
کد مطلب : 124

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت به نقل از جمعیت هلال‌احمر، سمیه رفیعی عضو شورای عالی جمعیت هلال‌احمر در جریان برگزاری مراسم جشن میلاد بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز زن و مقام مادر از سوی هلال‌احمر گفت:  همدلی موجود در هلال احمر باید الگویی برای تمام سازمان‌ها باشد. مدل توسعه سرمایه اجتماعی، بازیابی اعتماد عمومی و مدل خدمت گزاری بی منتی که در هلال احمر وجود دارد باید برای سایر دستگاه‌ها و برای همه مردم ترویج شود.

وی اظهار کرد: ما باید یاد بگیریم و یاد بدهیم که این جریان در تمام امور کشور تسری پیدا کند.

رفعیی در ادامه افزود: در جمعیت هلال احمر ۵۰۰ هزار بانو به شکل کارمندی، داوطلب، امدادگر و … در حال فعالیت و ارائه خدمات بشردوستانه هستند. تفاوت فعالیت آنها این است که نگاه خانم ها به حوزه علمی یک نگاه مسئولیت پذیرانه است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی نشان کرد: بانوان ایرانی، در تمام امور فعالیت جدی و موثر دارند.

منصوره کرمی معاون امور زنان جمعیت هلال احمر نیز در ادامه این مراسم گفت: زنان زیادی در کنار هلال احمر بوده اند و علاوه بر ایفای نقش همسری و مادری در کنار این ارگان به فعالیت بشردوستانه پرداخته اند، از این حیث فعالیت این بانوان دارای اهمیت بیشتری است.

مشاور امور زنان جمعیت هلال احمر تاکید کرد: اگر همگی در کنار هم و به صورت همدلانه فعالیت و حضور در جامعه داشته باشیم، قطعا امنیتی مثال زدنی هم خواهیم داشت.

گفتنی است؛ این مراسم بین‌المللی با حضور بانوان شاغل در هلال‌احمر و حضور برخط کارکنان مراکز درمانی هلال‌احمر در خارج از کشور  برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *