آخرین اخبار
رفیعی:

توجه به کاهش تولید زباله های ساختمانی ضروری است

سمیه رفیعی - نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در شورای سیاستگذاری جشنواره صنعت ساختمان گفت: این جشنواره هدف بزرگی را باید دنبال کند که توجه به برخی نکات حائز اهمیت است.
اشتراک گذاری
165 بازدید
کد مطلب : 1708

سمیه رفیعی – نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در شورای سیاستگذاری جشنواره صنعت ساختمان گفت: این جشنواره هدف بزرگی را باید دنبال کند که توجه به برخی نکات حائز اهمیت است.

رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس ادامه داد: توجه به کاهش تولید زباله های ساختمانی ضروری است که با استفاده از مواد ساختمانی استاندارد و مناسب، می توانیم تا حد زیادی مانع تولید زباله‌های ساختمانی شویم.

رفیعی در خصوص بهینه سازی مصرف انرژی افزود: استفاده از ملزومات حفظ انرژی و جلوگیری از هدر رفت آن و همچنین فراهم کردن امکان استفاده از سوخت های تجدید پذیر در این صنعت بسیار ضروری است.

وی ادامه داد: نکته کلیدی دیگر توجه به قوانین و مقررات ساختمان سبز است که هنوز به خوبی اجرایی نشده و نیازمند ارائه بسته های تشویقی به افراد مشمول این قانون است، لذا پیشنهاد من معرفی آنان در چنین جشنواره های بعنوان پیشگامان صنعت ساختمان است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس گفت: مجلس در خصوص قانون گذاری و پیگیری از سازمان های متخلف، حامی و همراه شما خواهد بود و ایجاد گفتمان نوین و فضای مطالبه گری در این صنعت با رویکرد توجه ویژه به محیط زیست را نیازمند فرهنگ سازی در طبقات مختلف جامعه میدانیم و بر این باور هستیم همه نهادها باید در این مسیر اتحاد رویه داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *