آخرین اخبار
سمیه رفیعی:

جاده های روستایی لواسان بزرگ بهسازی و ایمن می شود

نماینده مردم شهرستان‌های تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: جاده رانشی لواسان ایمن سازی می شود.
اشتراک گذاری
180 بازدید
کد مطلب : 1683

سمیه رفیعی روز یکشنبه در حاشیه بازدید از «تپه سرخه» لواسان با بیان اینکه مردم لواسان به آرامستان نیاز دارند، گفت: موقعیت تپه سرخه شرایط جذابی برای زمین‌خواران و آنهایی که به شدت وصل به باندهای ثروت هستند فراهم آورده است.

وی اضافه کرد: زمین‌های بالای نهر و پایین آرامستان قطعه بندی و واگذار شده و بیشتر این تعارض منافع است که اجازه نمی‌دهد مردم در بحث سر و سامان دادن به امواتشان آسایش داشته باشند.

رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: زمین خواری در «تپه سرخه» را حتماً پیگیری خواهیم کرد.

وی در خصوص بهسازی و ایمن سازی راه‌های مواصلاتی لواسان نیز گفت: متأسفانه در سایه تمول ظاهری که در این منطقه است، مطالبات مردم بومی که اصالتاً در این منطقه ساکن هستند دیده نمی‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: بهسازی و ایمن سازی محورهای مواصلاتی لواسان مطالبه به حقی است، که با توجه به حضور معاون راهداری کل کشور و مدیرکل راهداری استان تهران مقرر شد جاده رانشی حتماً ایمن سازی شود و خیلی سریع طرح مطالعاتی برای بهترین تصمیم به قرارداد برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *