آخرین اخبار
تقدیر از برگزیدگان علمی و اثرگذار

مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری

مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری و تقدیر از برگزیدگان علمی و اثرگذار بخش کشاورزی با حضور دکتر سمیه رفیعی عضو کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی روز سه شنبه 1401/09/22 در موسسه تحقیقات  اصلاح و تهیه نهال و بذر برگزار شد.
اشتراک گذاری
95 بازدید
نویسنده : کاربر
منبع : روابط عمومی
کد مطلب : 106

مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری و تقدیر از برگزیدگان علمی و اثرگذار بخش کشاورزی با حضور دکتر سمیه رفیعی عضو کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی روز سه شنبه ۱۴۰۱/۰۹/۲۲ در موسسه تحقیقات  اصلاح و تهیه نهال و بذر برگزار شد.

دراین مراسم از دکتر کوروش کمالی عضو هیأت علمی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گیلان به عنوان پژوهشگر دارنده دستاورد برتر، دکتر امید رحمتی عضو هیأت علمی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان کردستان به عنوان پژوهشگر برتر و آقای دکتر بهرام چوبین عضو هیأت علمی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان آذربایجان غربی که همگی از مجموعه اعضای هیأت اعلمی پژوهشکده حفاظت خاک و ابخیزداری هستند تقدیر و قدردانی به عمل آمد. روابط عمومی پژوهشکده دستیابی به عناوین فوق را به ایشان تبریک عرض کرده، از خداوند متعال خواهان پیروزی و موفقیت در تمام مراحل زندگی برای ایشان دارد.

در این مراسم همچنین دکتر سمیه رفیعی نماینده مجلس شورای اسلامی از غرفه ها که در نمایشگاه حاشیه این مراسم برگزار شده بود بازدید کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *