آخرین اخبار

۳۰درصد آلودگی هوای تهران مربوط به موتورسیکلت‌های است

نماینده مردم تهران در مجلس گفت:۳۰درصد آلودگی هوای تهران به تردد موتورسیکلت‌ها دودزا و آلاینده و فرسوده اختصاص دارد و باید دستگاه‌های مرتبط به این قضیه ورود پیدا کنند و این نواقص و موضوعات را برطرف نمایند. به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، سمیه رفیعی رییس فراکسیون محیط زیست مجلس در نخستین جلسه مشترک مجمع نمایندگان […]

اشتراک گذاری
113 بازدید
کد مطلب : 363

نماینده مردم تهران در مجلس گفت:۳۰درصد آلودگی هوای تهران به تردد موتورسیکلت‌ها دودزا و آلاینده و فرسوده اختصاص دارد و باید دستگاه‌های مرتبط به این قضیه ورود پیدا کنند و این نواقص و موضوعات را برطرف نمایند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، سمیه رفیعی رییس فراکسیون محیط زیست مجلس در نخستین جلسه مشترک مجمع نمایندگان تهران و فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی با دستگا‌های اجرایی در موضوع آلودگی هوا و ترافیک پایتخت که صبح امروز در پلیس راهور تهران برگزار شد افزود: وظایف و تکالیف هر دستگاه در قانون هوای پاک مشخص شده و مجلس پیگیر نتایج عملکرد دستگاه‌های اجرایی در این خصوص است.

وی با بیان این که دسترسی به هوای پاک حق شهروندان است تاکید کرد: مجلس در خصوص اجرای قانون هوای پاک مصمم است و قطعا بزودی دستگاه‌های متخلف که تخطی از این قانون داشته و ترک فعل کرده‌اند به دستگاه قضایی معرفی می‌شوند.

رییس فراکسیون محیط زیست مجلس ضمن تشکر از زحمات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: هوای ناسالم می تواند عوارض ناگواری از جمله سکته‌های قلبی و بیماری‌های ریوی برای شهروندان به همراه داشته باشد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *